Katalog mocy

Chip tuning pojazdu Rover 75 RJ

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 1.8 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 1.8 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 1.8 120 KM 88 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 1.8 120 KM 88 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 120 KM   |   Moment obrotowy: 160 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 124 KM / 165 Nm +4 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 120 KM / 160 Nm Chip: 127 KM / 173 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 120 KM / 160 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 1.8 Turbo 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 158 KM / 226 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 174 KM / 254 Nm +24 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 1.8 Turbo 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 158 KM / 226 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 174 KM / 254 Nm +24 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 2.0 V6 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 155 KM / 191 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 159 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 2.0 V6 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 155 KM / 191 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 159 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 1.8 Turbo 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 158 KM / 226 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 174 KM / 254 Nm +24 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 1.8 Turbo 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 215 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 158 KM / 226 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 215 Nm Chip: 174 KM / 254 Nm +24 KM / +39 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 215 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 2.0 V6 150 KM 110 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 155 KM / 191 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 159 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 2.0 V6 150 KM 110 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 150 KM   |   Moment obrotowy: 185 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 155 KM / 191 Nm +5 KM / +6 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 150 KM / 185 Nm Chip: 159 KM / 200 Nm +9 KM / +15 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 150 KM / 185 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 2.5 V6 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ Tourer 2.5 V6 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 2.5 V6 177 KM 130 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Rover 75 RJ 2.5 V6 177 KM 130 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 177 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 182 KM / 247 Nm +5 KM / +7 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 177 KM / 240 Nm Chip: 188 KM / 259 Nm +11 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 177 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDT 116 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 125 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 145 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDT 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 125 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 145 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDT 116 KM 85 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 125 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 145 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDT 116 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 116 KM   |   Moment obrotowy: 260 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 125 KM / 286 Nm +9 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 116 KM / 260 Nm Chip: 145 KM / 328 Nm +29 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 116 KM / 260 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDTi 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ Tourer 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDTi 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDTi 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Rover 75 RJ 2.0 CDTi DPF 131 KM 96 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 131 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 141 KM / 330 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 131 KM / 300 Nm Chip: 164 KM / 378 Nm +33 KM / +78 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 131 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna