Chip tuning pojazdu Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 178 KM / 303 Nm Chip: 183 KM / 312 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 178 KM / 303 Nm Chip: 189 KM / 327 Nm +11 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 178 KM / 303 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 178 KM / 303 Nm Chip: 183 KM / 312 Nm +5 KM / +9 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 178 KM / 303 Nm Chip: 189 KM / 327 Nm +11 KM / +24 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 178 KM / 303 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 TD 125 KM 92 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 295 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 295 Nm Chip: 135 KM / 325 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 295 Nm Chip: 156 KM / 372 Nm +31 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 295 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 TD 125 KM 92 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 295 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 125 KM / 295 Nm Chip: 135 KM / 325 Nm +10 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 125 KM / 295 Nm Chip: 156 KM / 372 Nm +31 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 125 KM / 295 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 D-4D 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 343 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 343 Nm Chip: 176 KM / 377 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 343 Nm Chip: 204 KM / 432 Nm +41 KM / +89 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 343 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 D-4D 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 343 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 343 Nm Chip: 176 KM / 377 Nm +13 KM / +34 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 343 Nm Chip: 204 KM / 432 Nm +41 KM / +89 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 343 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 TD 163 KM 120 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 295 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 295 Nm Chip: 176 KM / 325 Nm +13 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 295 Nm Chip: 204 KM / 372 Nm +41 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 295 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J7/J9/J12/J15 2 gen. Land Cruiser 90 3.0 TD 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 295 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 295 Nm Chip: 176 KM / 325 Nm +13 KM / +30 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 295 Nm Chip: 204 KM / 372 Nm +41 KM / +77 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 295 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna