Chip tuning pojazdu Toyota Land Cruiser J8/J10/J20 2 gen.

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna Toyota Land Cruiser J8/J10/J20 2 gen. Land Cruiser 100 4.7 V8 235 KM 173 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 235 KM   |   Moment obrotowy: 434 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 235 KM / 434 Nm Chip: 242 KM / 447 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 235 KM / 434 Nm Chip: 249 KM / 469 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 235 KM / 434 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna Toyota Land Cruiser J8/J10/J20 2 gen. Land Cruiser 100 4.7 V8 238 KM 175 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 238 KM   |   Moment obrotowy: 434 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 238 KM / 434 Nm Chip: 245 KM / 447 Nm +7 KM / +13 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 238 KM / 434 Nm Chip: 252 KM / 469 Nm +14 KM / +35 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 238 KM / 434 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J8/J10/J20 2 gen. Land Cruiser 100 4.2 TD 204 KM 150 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 430 Nm Chip: 220 KM / 473 Nm +16 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 430 Nm Chip: 255 KM / 542 Nm +51 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Toyota Land Cruiser J8/J10/J20 2 gen. Land Cruiser 100 4.2 TD 204 KM 150 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 204 KM   |   Moment obrotowy: 430 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 204 KM / 430 Nm Chip: 220 KM / 473 Nm +16 KM / +43 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 204 KM / 430 Nm Chip: 255 KM / 542 Nm +51 KM / +112 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 204 KM / 430 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna