Katalog mocy

Ford S-Max

Lista silników

więcej informacji
benzyna Ford S-Max 1.6 SCTi EcoBoost 160 KM 118 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 160 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 165 KM / 248 Nm +5 KM / +8 Nm
Chip tuning
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 200 KM / 290 Nm +40 KM / +50 Nm
Extreme tuning
Oryg: 160 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 160 KM / 240 Nm Chip: 192 KM / 280 Nm +32 KM / +40 Nm
więcej informacji
benzyna Ford S-Max 2.0 145 KM 107 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 145 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
Oryg: 145 KM / 190 Nm Chip: 150 KM / 196 Nm +5 KM / +6 Nm
Chip tuning
Oryg: 145 KM / 190 Nm Chip: 150 KM / 200 Nm +5 KM / +10 Nm
Extreme tuning
Oryg: 145 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 145 KM / 190 Nm Chip: 149 KM / 198 Nm +4 KM / +8 Nm
więcej informacji
benzyna Ford S-Max 2.0 SCTi EcoBoost 203 KM 149 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 203 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 210 KM / 309 Nm +7 KM / +9 Nm
Chip tuning
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 246 KM / 363 Nm +43 KM / +63 Nm
Extreme tuning
Oryg: 203 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 203 KM / 300 Nm Chip: 238 KM / 351 Nm +35 KM / +51 Nm
więcej informacji
benzyna Ford S-Max 2.0 SCTi EcoBoost 240 KM 176 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 240 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 248 KM / 351 Nm +8 KM / +11 Nm
Chip tuning
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 272 KM / 397 Nm +32 KM / +57 Nm
Extreme tuning
Oryg: 240 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 240 KM / 340 Nm Chip: 266 KM / 386 Nm +26 KM / +46 Nm
więcej informacji
benzyna Ford S-Max 2.5 T 220 KM 162 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 220 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
Oryg: 220 KM / 320 Nm Chip: 227 KM / 330 Nm +7 KM / +10 Nm
Chip tuning
Oryg: 220 KM / 320 Nm Chip: 245 KM / 385 Nm +25 KM / +65 Nm
Extreme tuning
Oryg: 220 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 220 KM / 320 Nm Chip: 240 KM / 372 Nm +20 KM / +52 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 1.8 TDCi 100 KM 74 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 100 KM   |   Moment obrotowy: 240 Nm

Eko tuning
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 111 KM / 264 Nm +11 KM / +24 Nm
Chip tuning
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 124 KM / 300 Nm +24 KM / +60 Nm
Extreme tuning
Oryg: 100 KM / 240 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 100 KM / 240 Nm Chip: 120 KM / 288 Nm +20 KM / +48 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 1.8 TDCi 125 KM 92 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 125 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 138 KM / 352 Nm +13 KM / +32 Nm
Chip tuning
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 151 KM / 384 Nm +26 KM / +64 Nm
Extreme tuning
Oryg: 125 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 125 KM / 320 Nm Chip: 146 KM / 372 Nm +21 KM / +52 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.0 TDCi 115 KM 85 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 300 Nm

Eko tuning
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 127 KM / 330 Nm +12 KM / +30 Nm
Chip tuning
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 143 KM / 360 Nm +28 KM / +60 Nm
Extreme tuning
Oryg: 115 KM / 300 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 115 KM / 300 Nm Chip: 138 KM / 348 Nm +23 KM / +48 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.0 TDCi 130 KM 96 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 130 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 143 KM / 352 Nm +13 KM / +32 Nm
Chip tuning
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 154 KM / 380 Nm +24 KM / +60 Nm
Extreme tuning
Oryg: 130 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 130 KM / 320 Nm Chip: 150 KM / 368 Nm +20 KM / +48 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.0 TDCi 140 KM 103 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 140 KM   |   Moment obrotowy: 320 Nm

Eko tuning
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 154 KM / 352 Nm +14 KM / +32 Nm
Chip tuning
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 172 KM / 375 Nm +32 KM / +55 Nm
Extreme tuning
Oryg: 140 KM / 320 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 140 KM / 320 Nm Chip: 166 KM / 364 Nm +26 KM / +44 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.0 TDCi 163 KM 120 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 340 Nm

Eko tuning
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 180 KM / 375 Nm +17 KM / +35 Nm
Chip tuning
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 190 KM / 400 Nm +27 KM / +60 Nm
Extreme tuning
Oryg: 163 KM / 340 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 163 KM / 340 Nm Chip: 185 KM / 388 Nm +22 KM / +48 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.0 TDCI 180 KM 132 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 180 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 199 KM / 441 Nm +19 KM / +41 Nm
Chip tuning
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 197 KM / 444 Nm +17 KM / +44 Nm
Extreme tuning
Oryg: 180 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 180 KM / 400 Nm Chip: 194 KM / 436 Nm +14 KM / +36 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.2 TDCi 175 KM 129 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 175 KM   |   Moment obrotowy: 400 Nm

Eko tuning
Oryg: 175 KM / 400 Nm Chip: 193 KM / 441 Nm +18 KM / +41 Nm
Chip tuning
Oryg: 175 KM / 400 Nm Chip: 205 KM / 470 Nm +30 KM / +70 Nm
Extreme tuning
Oryg: 175 KM / 400 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 175 KM / 400 Nm Chip: 199 KM / 456 Nm +24 KM / +56 Nm
więcej informacji
diesel Ford S-Max 2.2 TDCi 200 KM 147 kW zobacz wykresy

Moc maksymalna: 200 KM   |   Moment obrotowy: 420 Nm

Eko tuning
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 221 KM / 463 Nm +21 KM / +43 Nm
Chip tuning
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 233 KM / 512 Nm +33 KM / +92 Nm
Extreme tuning
Oryg: 200 KM / 420 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych
Power Deck
Oryg: 200 KM / 420 Nm Chip: 227 KM / 494 Nm +27 KM / +74 Nm