Katalog mocy - Pojazdy ciężarowe

Chip tuning pojazdu Kenworth T EPA 2010

Filtruj wyniki:
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 370 8.3 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 895 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 266 KM / 916 Nm +6 KM / +21 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 895 Nm Chip: 278 KM / 958 Nm +18 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 895 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 720 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 720 Nm Chip: 267 KM / 737 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 720 Nm Chip: 280 KM / 770 Nm +20 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 720 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 260 KM 191 kW wykresy

Moc maksymalna: 260 KM   |   Moment obrotowy: 720 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 260 KM / 720 Nm Chip: 267 KM / 737 Nm +7 KM / +17 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 260 KM / 720 Nm Chip: 280 KM / 770 Nm +20 KM / +50 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 260 KM / 720 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 370 8.3 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1085 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 280 KM / 1112 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Chip: 300 KM / 1166 Nm +30 KM / +81 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1085 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Chip: 280 KM / 1115 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 270 KM 199 kW wykresy

Moc maksymalna: 270 KM   |   Moment obrotowy: 1088 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Chip: 280 KM / 1115 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Chip: 300 KM / 1170 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 270 KM / 1088 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 370 8.3 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1166 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 310 KM / 1229 Nm +10 KM / +63 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Chip: 330 KM / 1356 Nm +30 KM / +190 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1166 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 310 KM / 1197 Nm +10 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 330 KM / 1252 Nm +30 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 300 KM 221 kW wykresy

Moc maksymalna: 300 KM   |   Moment obrotowy: 1170 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 307 KM / 1197 Nm +7 KM / +27 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Chip: 321 KM / 1252 Nm +21 KM / +82 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 300 KM / 1170 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 370 8.3 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 337 KM / 1388 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Chip: 350 KM / 1451 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Chip: 337 KM / 1392 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Chip: 350 KM / 1455 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 330 KM 243 kW wykresy

Moc maksymalna: 330 KM   |   Moment obrotowy: 1360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Chip: 337 KM / 1392 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Chip: 350 KM / 1455 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 330 KM / 1360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Chip: 353 KM / 1183 Nm +8 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Chip: 370 KM / 1250 Nm +25 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 345 KM 254 kW wykresy

Moc maksymalna: 345 KM   |   Moment obrotowy: 1150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Chip: 353 KM / 1183 Nm +8 KM / +33 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Chip: 370 KM / 1250 Nm +25 KM / +100 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 345 KM / 1150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 370 8.3 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1356 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 358 KM / 1388 Nm +8 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Chip: 375 KM / 1451 Nm +25 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1356 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Chip: 357 KM / 1392 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Chip: 370 KM / 1455 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 350 KM 257 kW wykresy

Moc maksymalna: 350 KM   |   Moment obrotowy: 1360 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Chip: 357 KM / 1392 Nm +7 KM / +32 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Chip: 370 KM / 1455 Nm +20 KM / +95 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 350 KM / 1360 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 379 KM / 1279 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 396 KM / 1338 Nm +26 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 370 KM 272 kW wykresy

Moc maksymalna: 370 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 379 KM / 1279 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Chip: 396 KM / 1338 Nm +26 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 370 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 8.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Chip: 389 KM / 1279 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Chip: 407 KM / 1338 Nm +27 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 470 8.9 V6 380 KM 279 kW wykresy

Moc maksymalna: 380 KM   |   Moment obrotowy: 1250 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Chip: 389 KM / 1279 Nm +9 KM / +29 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Chip: 407 KM / 1338 Nm +27 KM / +88 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 380 KM / 1250 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 425 KM 313 kW wykresy

Moc maksymalna: 425 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 434 KM / 2289 Nm +9 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Chip: 451 KM / 2394 Nm +26 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 425 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 451 KM 332 kW wykresy

Moc maksymalna: 451 KM   |   Moment obrotowy: 2237 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Chip: 462 KM / 2289 Nm +11 KM / +52 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Chip: 483 KM / 2394 Nm +32 KM / +157 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 451 KM / 2237 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 491 KM / 2567 Nm +5 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 501 KM / 2684 Nm +15 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 909 15.0 V6 486 KM 357 kW wykresy

Moc maksymalna: 486 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 491 KM / 2567 Nm +5 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Chip: 501 KM / 2684 Nm +15 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 486 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 513 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 536 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 909 15.0 V6 501 KM 368 kW wykresy

Moc maksymalna: 501 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 513 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Chip: 536 KM / 2684 Nm +35 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 501 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 526 KM 387 kW wykresy

Moc maksymalna: 526 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 534 KM / 2598 Nm +8 KM / +90 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 551 KM / 2779 Nm +25 KM / +271 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 909 15.0 V6 526 KM 387 kW wykresy

Moc maksymalna: 526 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 538 KM / 2567 Nm +12 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Chip: 563 KM / 2684 Nm +37 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 526 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 551 KM 405 kW wykresy

Moc maksymalna: 551 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Chip: 568 KM / 2844 Nm +17 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Chip: 601 KM / 2974 Nm +50 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 551 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 909 15.0 V6 551 KM 405 kW wykresy

Moc maksymalna: 551 KM   |   Moment obrotowy: 2508 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Chip: 564 KM / 2567 Nm +13 KM / +59 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Chip: 590 KM / 2684 Nm +39 KM / +176 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 551 KM / 2508 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 601 KM 442 kW wykresy

Moc maksymalna: 601 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Chip: 609 KM / 2844 Nm +8 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Chip: 626 KM / 2974 Nm +25 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 601 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel Kenworth T EPA 2010 440 15.0 V6 626 KM 460 kW wykresy

Moc maksymalna: 626 KM   |   Moment obrotowy: 2779 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 626 KM / 2779 Nm Chip: 641 KM / 2844 Nm +15 KM / +65 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 626 KM / 2779 Nm Chip: 670 KM / 2974 Nm +44 KM / +195 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 626 KM / 2779 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna