Katalog mocy - Pojazdy osobowe

Chip tuning pojazdu MINI MINI R50/R53/R52

Filtruj wyniki:
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio One 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 93 KM / 144 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 95 KM / 151 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer One 1.6 90 KM 66 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 93 KM / 144 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 95 KM / 151 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer One 1.6 90 KM 66 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 90 KM   |   Moment obrotowy: 140 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 93 KM / 144 Nm +3 KM / +4 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 90 KM / 140 Nm Chip: 95 KM / 151 Nm +5 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 90 KM / 140 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio Cooper 1.6 115 KM 85 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 118 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 122 KM / 162 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio Cooper 1.6 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 118 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 122 KM / 162 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper 1.6 115 KM 85 kW CVT wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 118 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 122 KM / 162 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper 1.6 115 KM 85 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 115 KM   |   Moment obrotowy: 150 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 118 KM / 155 Nm +3 KM / +5 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 115 KM / 150 Nm Chip: 122 KM / 162 Nm +7 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 115 KM / 150 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper S 1.6 163 KM 120 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 163 KM   |   Moment obrotowy: 210 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 163 KM / 210 Nm Chip: 171 KM / 221 Nm +8 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 163 KM / 210 Nm Chip: 189 KM / 248 Nm +26 KM / +38 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 163 KM / 210 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio Cooper S 1.6 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 179 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 197 KM / 260 Nm +27 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio Cooper S 1.6 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 179 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 197 KM / 260 Nm +27 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper S 1.6 170 KM 125 kW automat wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 179 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 197 KM / 260 Nm +27 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper S 1.6 170 KM 125 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 170 KM   |   Moment obrotowy: 220 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 179 KM / 231 Nm +9 KM / +11 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 170 KM / 220 Nm Chip: 197 KM / 260 Nm +27 KM / +40 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 170 KM / 220 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 Cabrio Cooper S 1.6 211 KM 155 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 245 Nm Chip: 222 KM / 257 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 245 Nm Chip: 245 KM / 289 Nm +34 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
benzyna MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer Cooper S 1.6 211 KM 155 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 211 KM   |   Moment obrotowy: 245 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 211 KM / 245 Nm Chip: 222 KM / 257 Nm +11 KM / +12 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 211 KM / 245 Nm Chip: 245 KM / 289 Nm +34 KM / +44 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 211 KM / 245 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer One D 1.4 75 KM 55 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 75 KM   |   Moment obrotowy: 180 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 81 KM / 198 Nm +6 KM / +18 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 75 KM / 180 Nm Chip: 94 KM / 227 Nm +19 KM / +47 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 75 KM / 180 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna
więcej
diesel MINI MINI R50/R53/R52 3-Turer One D 1.4 88 KM 65 kW manual wykresy

Moc maksymalna: 88 KM   |   Moment obrotowy: 190 Nm

Eko tuning
więcej mocy,
mniej paliwa
Oryg: 88 KM / 190 Nm Chip: 95 KM / 209 Nm +7 KM / +19 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
jeszcze więcej mocy
i momentu obr.
Oryg: 88 KM / 190 Nm Chip: 110 KM / 239 Nm +22 KM / +49 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
tylko po zmianach
mechanicznych
Oryg: 88 KM / 190 Nm Przyrost uzależniony od zmian mechanicznych wycena indywidualna