Chip tuning Valtra N 150 KM N141

Valtra N 150 KM N141

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Valtra N z silnikiem 150 KM N141.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Valtra
  • Model N
  • Generacja -
Osiągi
  • Silnik 150 KM N141
  • Moc silnika 150 KM
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w Valtra N 150 KM N141

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Valtra N 150 KM N141 oraz inne modyfikacje pojazdów Valtra N poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Valtra N na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Valtra.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Valtra N 150 KM N141 klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Valtra N 150 KM N141.

Modyfikacja oprogramowania w Valtra N 150 KM N141

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Valtra N lub sterownika silnika 150 KM N141. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Valtra N 150 KM N141 nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla Valtra N 150 KM N141

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie Valtra N 150 KM N141 jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji:

od 2500 zł (do 2013 r.)

od 3000 zł (po 2013 r.)

(cena brutto)
Powyższa cena dotyczy wykonania usługi chip tuningu w pojeździe Valtra N 150 KM N141.
Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Valtra N 150 KM N141? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Valtra N 150 KM N141
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 150 KM / -1 Nm Chip: 165 KM / -1 Nm +15 KM / +0 Nm koszt: od 2500 zł
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 150 KM / -1 Nm Chip: 173 KM / -1 Nm +23 KM / +0 Nm koszt: od 2500 zł
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 150 KM / -1 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna