Chip tuning Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu Renault Master II z silnikiem Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka Renault
  • Model Master
  • Generacja II
Osiągi
  • Silnik Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual
  • Moc silnika 101 KM
  • Moment obrotowy 260 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
Zwiększenie mocy w Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual oraz inne modyfikacje pojazdów Renault Master II poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu Renault Master II na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących Renault.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual.

Modyfikacja oprogramowania w Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu Renault Master II lub sterownika silnika Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual? Przejdź umów się na wizytę w central V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

604 913 772

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning Renault Master II Combi Hochdach mittel teilverglast 2,8t 2.5 dCi 101 KM 74 kW manual
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 109 KM / 286 Nm +8 KM / +26 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 101 KM / 260 Nm Chip: 126 KM / 328 Nm +25 KM / +68 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 101 KM / 260 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna

UWAGA: Powyższe wartości prezentują szacunkowy przyrost mocy. Realne wartości mogą się różnić.

Często zadawane pytania

Fabryka celowo obniża osiągi silnika, aby zabezpieczyć go przed awarią w wyniku niewłaściwej eksploatacji: bywa zasilany paliwem złej jakości, a używane materiały eksploatacyjne są nie wymieniane w terminie. Ponadto opłaty za samochody w Europie Zachodniej są uzależnione od mocy silnika, stąd większość aut oferowanych na rynku niemieckim ma mniejszą moc niż ich odpowiedniki na rynek japoński czy amerykański - choć mają taki sam moment obrotowy.

Wszystkie zabiegi dokonywane są przez złącze diagnostyczne samochodu lub sterownika silnika. Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność programu zainstalowanego w sterowniku silnika a nie wgranie gotowca . Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

Tak, warto.

Po modyfikacji samochód jest bardziej dynamiczny i daje poczucie bezpieczeństwa np. w sytuacji gdy musimy nagle przyśpieszyć. Poprawnie wykonana modyfikacja skutkuje lepszą dynamiką, wyższą kulturą pracy oraz niższym spalaniem.

Fabryka do danego silnika wypuszcza standardowe oprogramowanie na którym ten silnik będzie po prostu pracował. Nie są w stanie zaprogramować każdy model który opuszcza fabrykę.

Przebieg procesu modyfikacji oprogramowania silnika jest zależny od rodzaju, marki i modelu pojazdu oraz od wymagań klienta.

  • Krok 1
    Przedmodyfikacją należy wykonać diagnostykę dynamiczną na hamowni która pozwoli określić stan techniczny silnika i układu napędowego.
  • Krok 2
    Odczytanie pliku ze sterownika silnika.
  • Krok 3
    Modyfikacja odczytanego oprogramowania w taki sposób, aby było to bezpieczne dla pojazdu oraz spełniało wymagania klienta.
  • Krok 4
    Gdy wszystkie parametry są ustawione prawidłowo, plik jest ponownie wgrywany do sterownika pojazdu.
  • Krok 5
    Sprawdzamy osiągi pojazdu na hamowni podwoziowej, która zweryfikuje efekt modyfikacji.
    Na życzenie klienta wystawiany jest certyfikat potwierdzający autentyczność programu zainstalowanego w sterowniku silnika. Do każdego samochodu podchodzimy indywidualnie z uwzględnieniem życzeń klienta.

Przyrost mocy możemy określić po pomiarze dynamicznym na hamowni, ale zazwyczaj zmieniamy go do wartości bezpiecznej określonej przez producenta. W zależności od marki pojazdu i silnika najczęstsze przyrosty mocy wahają się od 15% nawet do 40%.

Tak, ale pod warunkiem że będzie wykonany w firmie która się tym zajmuje profesjonalnie i po zakończeniu usługi przekaże klientowi komplet najważniejszych dokumentów w tym gawarancję.

Po wykonaniu chiptuningu nie ma specjalnych zaleceń. Eksploatujemy samochód jak dotychczas.

Używamy tylko legalnego oprogramowania z oryginalnego źródła - dzięki temu modyfikowane przez nas pojazdy nie ulegają awariom.

Ważnym aspektem dla klientów powinna być legalność używanego w serwisach oprogramowania. Niestety, klienci często pomijają ten szczegół, a potem borykają się z problemem uszkodzonego sterownika silnika, który może prowadzić do innych, jeszcze poważniejszych problemów: uszkodzenie jednostki napędowej, skrzyni biegów, turbosprężarki itp.

Nasz serwis korzysta wyłącznie z legalnego oprogramowania. Wszystkie nasze narzędzia są licencjonowanie wyłącznie dla naszej firmy. Pochodzenie narzędzi jest oryginalne i jesteśmy pewni, że oprogramowanie pojazdu będzie poprawnie zmodyfikowane, i nie doprowadzi do uszkodzenia pojazdu.

Każdy silnik projektowany jest z zapasem wytrzymałości, ponieważ producenci w ten sposób zabezpieczają się przed kosztownymi akcjami serwisowymi wynikającymi z awarii oraz zabezpiecza to silnik przed złym użytkowaniem.

Nasza firma wykonując usługę ustala odpowiednią moc dla danego silnika poprzez kontrolę parametrów pracy silnika. Chip tuning wykorzystuje jedynie rezerwy pozostawione przez producenta pojazdu.

W większości przypadków po wykonaniu usługi w naszej firmie spalanie spada o 5 do 10%. Jest to jednak zależne od stylu jazdy kierowcy oraz od warunków w jakich porusza się pojazd.

Zobacz inne silniki samochodu Renault Master II