Chip tuning MAN TGX 480 KM 353 kW

MAN TGX 480 KM 353 kW

Przedstawiamy przykładowe efekty chip tuningu pojazdu MAN TGX z silnikiem 480 KM 353 kW.

diesel rodzaj paliwa
Pojazd
  • Marka MAN
  • Model TGX
  • Generacja -
Osiągi
  • Silnik 480 KM 353 kW
  • Moc silnika 480 KM
  • Moment obrotowy 2300 Nm
  • Informacje ogólne
  • Przebieg modyfikacji
  • Power deck
Zwiększenie mocy w MAN TGX 480 KM 353 kW

Przeprowadzimy chip tuning w pojeździe MAN TGX 480 KM 353 kW oraz inne modyfikacje pojazdów MAN TGX poprzez aktualizację oprogramowania sterownika silnika. Zajmujemy się tym profesjonalnie od wielu lat, czego dowodem są pomiary mocy pojazdu MAN TGX na naszej hamowni podwoziowej.

Najwiekszy przyrost mocy odnotowuje się w samochodach diesel z turbosprężarką, lecz dzięki naszej obszernej wiedzy i profesjonalizmowi potrafimy zwiekszyć moc również w wolnossących MAN.

Usługa chip tuningu, usunięcia filtra DPF lub innej dowolnej modyfikacji sterownika silnika może być przeprowadzona w jednym z naszych serwisów V-Tuning w Polce lub za granicą. Na każdą modyfikację pojazdu MAN TGX 480 KM 353 kW klient otrzyma certyfikat potwierdzający aktualizację oprogramowania oraz 3-letnią gwarancję.

Z uwagi na fakt, iż producenci często zaniżają wartości momentu obrotowego, zwłaszcza w silnikach diesla, zachęcamy Cię do pomiaru mocy i momentu obrotowego na naszej hamowni podwoziowej. Po zweryfikowaniu wyniku pomiaru w samochodzie możemy porozmawiać o możliwościach modyfikacji pojazdu MAN TGX 480 KM 353 kW.

Modyfikacja oprogramowania w MAN TGX 480 KM 353 kW

Modyfikacja odbywa się poprzez złącze diagnostyczne samochodu MAN TGX lub sterownika silnika 480 KM 353 kW. Oryginalny program jest pobierany z samochodu, a następnie aktualizowany zgodnie z oczekiwaniami klienta.

Każdy samochód jest modyfikowany indywidualnie, nie używamy "gotowców" i nie wykonujemy modyfikacji "po studencku". Przed modyfikacją każdy pojazd trafia na naszą hamownię, gdzie możemy zweryfikować moc silnika, moment obrotowy oraz rozkład mocy i momentu względem danych obrotów. Dopiero na tej podstawie przygotowywany jest indywidualny program dla samochodu. Po aktualizacji oprogramowania, parametry samochodu ponownie są sprawdzane na hamowni podwoziowej.

Nasze modyfikacje mają na celu nie tylko zwiększenie mocy i momentu obrotowego, ale przede wszystkim optymalizują oprogramowanie. MAN TGX 480 KM 353 kW nabiera mocy i elastyczności, a przy tym obniża się jego spalanie oraz zwiększa się kultura pracy silnika.

Power Deck dla MAN TGX 480 KM 353 kW

Zadaniem urządzenia Power Deck w samochodzie MAN TGX 480 KM 353 kW jest zmiana parametrów odczytywanych przez czujniki samochodu tak, aby sterownik silnika wprowadził korektę ciśnienia doładowania i dawki (lub ciśnienia i pośrednio przez to - dawki) paliwa. Power Deck zmienia więc dwa parametry główne, a nie trzy, jak chip tuning.

Power Deck ma swoje mapy korekt dwóch wymienionych wyżej parametrów i realizuje je stosownie do obciążenia i obrotów silnika, dokładnie w ten sam sposób, jak w chip tuningu. Nie da się rozpoznać podczas jazdy, czy auto ma Power Deck czy przeprowadzany był chip tuning. Niemniej jednak dobrze wykonany chip tuning daje większą elastyczność modyfikacji pojazdu.

Power Deck jest również świetnym rozwiązaniem podnoszącym moc i moment obrotowy w nowych pojazdach objętych gwarancją.

Koszt modyfikacji

Sprawdź cenę kosztu modyfikacji dla pojazdu MAN TGX 480 KM 353 kW:

Rezerwacja online

Chcesz wykonać modyfikację w samochodzie MAN TGX 480 KM 353 kW? Przejdź umów się na wizytę w centrali V-Tuning w Leżajsku lub w jednym z serwisów naszej sieci!

788 311 001

Zadzwoń, aby dowiedzieć się więcej

Chip tuning MAN TGX 480 KM 353 kW
Eko tuning
Stage eko
więcej mocy i momentu,
mniejsze zużycie paliwa
Oryg: 480 KM / 2300 Nm Chip: 528 KM / 2530 Nm +48 KM / +230 Nm wycena indywidualna
Chip tuning
Stage 1 / Standard
jeszcze więcej mocy
i momentu obrotowego
Oryg: 480 KM / 2300 Nm Chip: 570 KM / 2700 Nm +90 KM / +400 Nm wycena indywidualna
Extreme tuning
Stage 2 / Stage 3
tylko dla aut, które posiadają
modyfikacje mechaniczne
Oryg: 480 KM / 2300 Nm
Przyrost uzależniony
od zmian mechanicznych wycena indywidualna